Otwarcie Konferencji (1)
prof. Bogdan Galwas, Twórca i Założyciel OKNO PW
portfolio web templates
Otwarcie Konferencji (2)
dr inż. Daniel Paczesny, Dyrektor OKNO PW
Politechnika Warszawska wobec pandemii: działalność Ośrodka Kształcenia na Odległość PW
doc. Elżbieta Piwowarska
Beyond COVID
Anna Bąkała
Nadeszła nieproszona. Cyfrowa rewolucja w Uczelni
Wojciech Baran, Agnieszka Chrząszcz, Jan Kusiak
E-learning na polskich uczelniach medycznych w czasie
pandemii coronawirusa
Magdalena Roszak
Digital pedagogy: Distance learning and teaching in the age of pandemic
Steeve Wheeler (UK)
E-learning in Belarusian Universities: problems and opportunities
Yury Aleksandrenkau (BY)
Trwałość i synergia projektów Erasmus+
Anna Grabowska
E-nauczanie jako największa szansa i wyzwanie - na podstawie doświadczeń podczas realizacji projektu dydaktycznego „Sztuka
łódzka na tle sztuki europejskiej. Wykluczeni/Włączeni” POWR.03.01.00-
00-T141/18
Aneta Pawłowska, Daria Rutkowska-Siuda, Adam Drozdowski
Navoica: Internetowa przestrzeń edukacyjna
Agnieszka Kaczmarek-Kacprzak, Bartosz Muczyński,
Kinga Kurowska-Wilczyńska
Gilly Salmon i prosty przepis
na e-learning
Anna Grygoruk
E-learning w czasie pandemii - doświadczenia z dydaktyki
na platformie Moodle
Agnieszka Fluda-Krokos
Efektywne egzaminowanie na odległość z wykorzystaniem
rozwiązań Inspera – doświadczenia Akademii Leona Koźmińskiego
Anna Pałyga, Anna Warda-Ritzen
Wykorzystanie aplikacji „Przyjazny Plan” do rozwijania samodzielności u dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu
Iwona Ruta- Sominka, Anna Budzińska
Oszacowanie jakości nauczycieli w procesie kształcenia w
oparciu o analizę gradacyjną danych
Ewa Stemposz, Andrzej Jodłowski, Alina Stasiecka
Efektywność nauczania języka angielskiego w e-learningu.
Studium przypadku: studia doktoranckie z zakresu nauk o mediach UMCS
Lidia Pokrzycka
Analityka danych w kształceniu online opartym na Moodle z
wykorzystaniem Intelliboard
Paweł Morawski, Anna Warda-Ritzen
Zadania grupowe online wzmacniające efekty uczenia się
na zajęciach z języka angielskiego
Iwona Mokwa - Trarnowska
Projektowanie i wykorzystanie
grafiki 3D
Katarzyna Olędzka, Wanda Jochemczyk
Przegląd narzędzi wykorzystywanych do zdalnego prowadzenia procesów tutorskich
Agnieszka Tyburcy
Virtuelle Hochschule Bayern (vhb): Curricular Online
Courses and Open Online Courses before and during the Pandemic
Alexander von Stetten
COVID-19 Framework for Assesment ICT Tools and
Competencies in Higher Education
Nataliia Morze, Rusudan Makhachashvili
Model wsparcia metodycznego i narzędziowego
wykładowców Politechniki Gdańskiej podczas kształcenia zdalnego – dobre
praktyki,
Joanna Mytnik, Anita Dąbrowicz-Tlałka
Aktywne metody i kreatywne narzędzia edukacji internetowej
Eugenia Smyrnova-Trybulska
Uniwersytet Warszawski w obliczu zmiany, czyli jak
poradziliśmy sobie z pandemią
Dorota Sidor, Dominik Purchała
Wróć do strony głównej